Tema: Re: Pirmas mocas aukstam zmogui
Autorius: dpi
Data: 2012-05-31 10:15:18
Tikrai, imesk savo foto ar video, turbut esi ne viena pasidares bederindamas grozi.
Tokie kaip tu, is taves juokiasi kai vaziuoji.

"Rrr" <lithinfo@microsoft.com> wrote in message news:jq5ek7$sc6$1@trimpas.omnitel.net...
Nu laksto cia vienas toks pavyzdys su baltu termosu vietoj galvos, daznai prie mano darbo savo GSXR laiko. :-D

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/s720x720/580613_3888266604628_789477997_n.jpg

As jo vietoj ne tik salma pasikeisciau, bet dar ir moca persidazyciau normalia spalva ir be jokiu RIZLA+'u.