Tema: Re: Pirmas mocas aukstam zmogui
Autorius: vedarinis
Data: 2012-05-30 16:34:38
Nu dar pateisinama, jei mocas per didelis ir neina kojom zemes siekt. Nu bet
kai neva per mazas, nes vizualiai kazkam galbut neestetiskai atrodo, tai cia
makenenizmas jau. Pas mane batai juodi, salmas baltas, pirstines raudonos, o
mocas per mazas ir dar spalvotas visas bilekaip - kaip suprantu, vazinetis
galiu tik naktim (isskyrus pilnati) misko keliukais neijungtom sviesom?

"Korke"  parašė naujienų news:jq56pa$k3l$1@trimpas.omnitel.net...

nu bet ble. Yvl'ai, isivaizduoji koki 1.75m, 120kg geza ant kokio NSR'o
? nugi ziauru ziuret ir dar xz ar jam ten tikrai patogu :)
Kad ant nikeliuoto unitazo telpa bilekas up to 160kg tai viskas aisku,
bet tai kaip kalba apie britvas ar streetus kai kuriuos... nu tai
grauduma :).
Aisku galima daeit iki to, kad kaip kokiam londone eina ozka su maike
tik papus dengiancia ir dzinsais su liemeniu zemiau bambos, o ten 3-4
kelbejimosi ratai virsta per sonus... bet taigi, ot ne px, bele jai zjbs :)