Tema: Re: Suzuki VL800
Autorius: dpi
Data: 2011-07-11 14:30:35
Niekas niekam ne konkurentas :)  Dviratis mocui, motoroleris mocui, mocas masinai ir atvirksciai. Kiekvienas savam tikslui. Mano 4km distancijai su kiekvienu ju vaziuoju ~10min.  Dviraciu tiesiau, per raudonus ir tt, yra kur patogiai priparkuoti. Mocas/motoroleris ir namie ne prie duru ir darbe butu ne taip saugu (?). Bet per lietu ar ziema, tik TP su stogu.
Didesniam atstumui aisku motoroleris ar mocas butu maloniau. Mocas daug maloniau vaziuoti, o motoroleris turi dali dviracio privalumu - pigus, mazesne vagystes rizika. Del to pas pietiecius populiariausi padrozhti motoroleriai - optimaliausias variantas patogumo/greicio/vagystes atzvilgiais.

P.S. eiti i darba 45min vs minti 10min? Ne, aciu :)