Tema: Re: Suzuki VL800
Autorius: spakainas
Data: 2011-07-08 10:56:11
Ko čia taip piktai dabar? Man pvz strytas yr idealus, nes gali mieste
sąlyginai lengvai manevruotis ir už miesto išlėkęs iki 200 kmh smagiai
prasilėkt. Plius posūkiuose nėr beviltiškas, kokiu vingiuotu keliuku
kaifas yr važiuot. Man asmeniškai už britvą geriau nes labiau greitis
jaučiasi ir sėdėt patogiau.
Nesuprask klaidingai, bet aš tiesiog numečiau tokį pastebėjimą, kad
kruizeris nelabai skirtas važinėt mieste, o kaip jau kiti minėjo, iki
litro kruizeris nelabai skirtas kelionėms. Taigi gaunasi taip, kad
mažalitražis unitazas nelabai kam ir tinkamas.
Aš visiškai neturiu nieko prieš bet kokį moto - kiekvieno skonis
skirtingas, ir tai yra zjb. Prašau nedaryt klaidinų išvadų ;]