Tema: Re: virago vs boulevard
Autorius: ezhiukas
Data: 2011-04-13 08:20:44
?mazas labai tas 535. Geriau jau tada dragstara 650 imt. Ir siaip aisku
skonio reikalas, bet bent jau man tai viagros nu jau tokie baisus
motociklai, kad mazai kas tokius baisius sukuria. Techniskai modelis aisku
visai neblogas, bet jau dizaino prasme tai kosmaras. As geriau jau bulevarda
imciau. Intruderio motoriukas visai smagus ir patikimas, pats motociklas
irgi normaliai atrodo. Beje, honda shadow 750 irgi visai svarstytinas
variantas, kaip ir kawasaki vulcan 800.