Tema: Re: virago vs boulevard
Autorius: NJ
Data: 2011-04-13 08:11:20
Jei Virago tai tik 750 arba 1100, pamirsk apie 535 nebent esi labai zemas ir
lengvas :). Turejau 750 Virago kaip pirma moca tai dziugino maziau negu 1
sezona... Rudeniop jau pasigailejau kad toki mopeda pirkau. Ypac pavargdavau
ilesniuose kelionese. Mano ugis ~1,8 m ir sveriau tada ~90 kg. Kai
pasikeiciau i Shadow 1100 tai atsidziaugti juo negalejau. Del Boulevardo
nieko pakomentuoti negaliu nes net nesedejau ant jo.