Tema: Re: Klausimai del teisiu
Autorius: Quicker
Data: 2011-03-31 08:58:41
Ir normalios, trečio tipo teisės kur parašyta įsigaliojimo data prie
didesnės kategorijos. Laikiau teises iškart be apribojimų ir be jokių
ten kitų nesąmonių skirtų vaikams. Jei laikai bent 21 metų amžiaus, tai
jokie apribojimai tau negalioja ir nesvarbu su kokiu mocu laikysi. Kas
kita - A1 kategorija.