Tema: Re: Klausimai del teisiu
Autorius: Kostian
Data: 2011-03-30 23:50:52
nia, kiek asimenu ten tiesiog tau isigalioja tik nuo tada, kai praeis 2 metu
laikotarpis. t.y. islaikusieji veliau gali vazinetis, o tu ne..
kai 2 metai praeina- keitesi teises, kad nesikabinetu (nes buna 2 tipu, kur
prie 'didesnes' kategorijos irasyta isigaliojimo data ir kur nera). Tai man
aiskino, kad 1 atvejo negali buti (nors draugas turejo/turi), tai teko
tiesiog del ramumo pasikeisti.