Tema: Re: Patarkit, gerai?
Autorius: Casper
Data: 2010-07-30 11:37:20
Turejau as Pegasa 3 metus, kaip ir viskas tvarkoje buvo su juo, 2 kartus
pasikeiciau grandine, zvaigzdes, tepalus, zvake ir daugiau jam nieko
nereikejo daryti. Tiesa buvo bedu su jo uzkurimu kai pastovedavo kokia
savaite ar ilgiau nenaudojamas, bet sita issprende karbu isvalymas ir
misinio pariebinimas. Tavo ugiui sitas mocas bus kaip tik, nes man su 175 cm
norejosi vos vos zemesnes sedynes :)