Tema: Re: Patarkit, gerai?
Autorius: Velnias
Data: 2010-07-30 08:40:16
Senesniu pegasu pagrindine nepigiai taisoma beda, kad pareina
dantratis-mechanizmas, per kuri starteris suka varikli. Naujas kainuoja
~1000 Lt. Nezinau, ar ant naujesniu modeliu sitos bedos neissprende. Bent
jau pradziai perkant reiktu patikrinti kokia 20 kartu is eiles uzvedinejant
varikli ar visada gerai sukabina is karto.
O seip tas pegasas jei kaip pirmas mocas visai nieko - galima asfaltu
vazinet, galima lengvai nuo kelio biski nuvaziuot, kad susiprasti kas labiau
patinka ir koki sekanti moca pirkt.