Tema: Re: enduro moto pasirinkimas
Autorius: Velnias
Data: 2010-05-28 14:26:10
Turejau KLE - seip tiktu tokiem poreikiam kaip cia surasei. Mano ismatavimai
192/100 tai permazas nebuvo, su zmona tilpdavom. Bet variklis jo yra ne
enduro stiliaus, sukasi iki 11.000 apsuku, truksta galingumo nuo zemu
apsuku. Taip pat gana ikyriai pradeda vibruot nuo 120-130 km/h, toliau
vaziuojant uzknisa, prie 100-110 viskas OK, vibraciju nera. Misku keliukais
ar prie kokio ezero zvyrkeliu nulekt galima laisvai (kaip ir su visais soft
enduro).
Reziumuojant toks lyg ir nieko, bet Honda (Transalp arba Afrika) geriau.
Aisku jei biudzetas labiau 5000 negu 10.000 tai KLE realus variantas, kur uz
4000-5000 gali tikrai gyva nupirkt ir sekmingai vazinet.