Tema: Re: enduro moto pasirinkimas
Autorius: Velnias
Data: 2010-05-28 10:29:02
Bendraja prasme visi pamineti 600-650 ccm viencilindriai kelionems netinka,
nes per silpni, vibruoja, nera apsaugos nuo vejo. KTM LC4 isvis vibratorius,
nzn kaip zmones su juo tukstancius km keliauja.

Pagal tai ka cia surasei tai geriausiai tiktu Africa Twin arba Super Tenere.
Misku keliukais vazineti jos irgi puikiai tinka jei i pelkes nelysi.
Transalpas irgi tiktu, bet biski mazas tau turetu buti.