Tema: Re: comm: Honda Transalp 1997 for sale - 9000Lt
Autorius: -RaMaS-
Data: 2010-04-08 12:33:41
Ant manes ne vienas klyke, kad brangu gausiai, kai savo XF uz 6300 pardavinejau.. Gi sako va, bnv F uz 5k yra ir metais jaunesnis :)
As asmeniskai niekada neziuriu i pigiausius variantus, bet vis tiek manau, kad uz sena alpa tai per didele kaina kazkiek... Anyway, linkiu, kad zmona rastu savyje isminties nesmaugt zmogaus, o jis toliau sau sekmingai vazinetu :)

-RaMaS-
Kaunas