Tema: Re: comm: Honda Transalp 1997 for sale - 9000Lt
Autorius: E.D.
Data: 2010-04-07 09:59:43
Viska teisingai tas tavo giminaitis daro.
Kaina kosmine, tad uz tiek neparduos, o jei neis i derybas ir kainos
nenuleis nei kiek, tai neparduos visai. Tad motocikla tures. Nors zmonai
gales sekmingai dumt akis, kad pardavineja, bet nieks neperka. Nu ten
krize, babkiu nieks neturi... ir kiti makaronai bla bla bla.

O kad galetu su juo dar ir vazinet, gali sakyt zmonai, kad stai vaziuoja
parduodama motocikla parodyt pirkejui...

Linkejimai giminaiciui!