Tema: Re: A1 išpardavimas
Autorius: Bronco
Data: 2018-03-29 16:16:16
On 2018-03-29 15:52, Linas Petkevičius wrote:
> Del bendro issilavinimo - kaip dabar tendencija su IMEI? Jie
> hardcodinami ar useris gali keisti kaip nori?

Įvairiai, priklausomai nuo gamintojo, bet su root dažnai įmanoma.
Smasungai iš viso IMEI saugo EFS particijoje su visomis iš to
išeinančiomis teigiamomis ir neigiamomis pasekmėmis.

Tiesa, aš tai nagrinėjau IMEI recovery kontekste, o ne tamper. Bet
principas tas pats, tik tada reik sugebėt tinkamą feikinį IMEI pakišt.
Na, ir keliaujant po pasaulį, pasistengti išvengti simbolio # :]

https://www.guidingtech.com/73488/tampering-imei-number-jail/