Tema: Re: A1 išpardavimas
Autorius: Bronco
Data: 2018-03-13 13:54:56
On 2018-03-13 10:18, Dovydas wrote:
> sitas A1 kaip matau ~200eur ir randu Mi6 ~400eur (kaip suprantu cia ju
> flagmanas?). verta atseiket x2 ar nelabai?

O kaip pats supranti žodį "verta"? Čia, gi, vertinamoji sąvoka, todėl
vienas sakys "neabejotinai verta", o kitas, jog tai "pinigų švaistymas".
Ir abiems tai bus tiesa.

Pats spręsk, tau reikia "dioševo i serdito", t.y. Mi A1 ar flagmano už
protingus pinigus (Mi6). Niekas kitas į tokį klausimą tau neatsakys. Tik
atkreipsiu dėmesį, jog jei tau reikia maksimaliai geros kameros
telefone, tai tau netinka nei vienas xiaomi aparatas. Kinai kol kas
taupo ant kamerų net ir flagmanuose, nes matomai tokia yra jų rinkos
specifika.

p.s. ~400 EUR būtų geras pasirinkimas paieškoti Galaxy S7 Edge. Jame ir
kamera labai gera ir, nemėgstant samsungo UI, galima LineageOS
pasileist. Beveik idealus variantas už dabartinę kainą. Bent jau tiems,
kurių neerzina išgaubti ekrano kraštai. Jei ne šita nesąmonė, gal būčiau
ir sau pasiėmęs, nes kartą amazone buvau pagavęs už 375 EUR :)