Tema: Re: mobilių telefonų planai
Autorius: Korke
Data: 2017-10-19 22:14:19
pas mane panasi dilema, rasiau cia anksciau. Turejau idealu sau plana su
1Gb neto uz 3 eur. Butu viskas gerai, jei pristate naujus, kurie,
nereikia buti dideliu matematiku, kad matytum pasidare minimum x2-x2.5
brangesni, butu palike ir iki tol buvusius pas esamus naudotojus, o ne
prievarta visus permesdami i naujus. Man kazkaip nestovi mano konkreciu
atveju moket x2.5 karto daugiau nei turejau, nes naudojimosi poreikiai
nuo kito menesio intikui tikrai neisaugs. Taip, as suprantu, reikia
atsiimti babkes uz interneta, kai dabar EU negali lobti is buvusiu
kosminiu roamingo kainu. Bet tai kai minimalus planas su 2GB patampa uz
~6eur/men. Ir kad emigrantai su LT abonentinemis sutartimis
"neapvaginetu" vargsu operatoriu, jie ispisa visus abonentus pakeldami
minimalu men mokesti planams, pridengiant tai neva, duodam tau x2-x4
interneto, nors man to nx nereikia.
As kadangi aparatas dvisimis is principo duomenims naudosiu prepaidus
kaskart naujus, arba uz visokius migravimus is vieno i kita tinkla
duodanciu ateinancius 3-6men po keleta GB.