Tema: Re: mobilių telefonų planai
Autorius: skaitytojas
Data: 2017-10-19 16:37:54
tai kad dafiga tokiu planu, as kaip tik stebejausi, kad pas prepaidus
nera normalios galimybes su vienu planu tureti viska. Turi rinktis
atskirai pokalbiu plana, ir atskirai internta. Is vienos puses lyg ir
patogu, bet beda, kad su pokalbio planu tu is vis negauni interneto -
nei vieno mego, net ir jei sutiktum moketi atskirai uz kiekviena mega. O
man pvz. reikia tik kokiu 10MB per menesi (GPS trackeriui,
signalizacijos centralei) tai nafig man imti 1.5 ar 2GB kurie eina kaip
minimumas su internetu planu?