Tema: Re: tai tesiant apie rysio reikalus: galaxy s8.
Autorius: do
Data: 2017-08-31 13:01:09
Ne Samsunge reikalas. Padengimas chujovas. Pas mane panasi situacija su
visais operatoriais, ir su belekiek skirtingu telefu. Statysiu 3g
stiprintuva namie. 4G pas mane faktiskai idealus, bet 2G ir 3G - visiskas
meslas. Todel daznai bunam ne rysio zonoj, nors telefas rodo 4-5 padalas LTE
:) Antram aukste - viskas ok... Pokalbiai kaip zinia pas mus vyksta 2G arba
3G, gaunant skambuti telefas bando jungtis, o kadangi 2G arba 3G ant
minimumo - skambinantis gauna atsakyma kad as ne rysio zonoj. Iki VoLTE
Lietuvele vargu ar per artimiausia desimtmeti dagyvens, todel matau viena
alternatyva - rysio stiprintuva...