Tema: Re: Re:tai tesiant apie rysio reikalus: galaxy s8.
Autorius: [mikro]
Data: 2017-08-27 20:21:50
prie ko cia fanboyizmas?
tiesiog apsurdiskai senai samsungo neissprendziama problema. pasigooglink,
dx ir dar biski zmoniu ta pati aprasanciu is visu imanomu saliu. ir isvada
tik ta, kazkaip samso su sd soc, situ problemu neturi, su exynos'ais -
masiskai.

"marijonas"  wrote in message news:onupd8$v7l$1@trimpas.omnitel.net...

"[mikro]" <msn@microsoft.com> Wrote in message:
> nu tai ka. samsungas per amzius amzinuosius savo eilines problemos
> neissprende iki sios dienos kaip ziuriu:))
> bl bl. turiu as cia s8. tai tas pacias nesamones maciau ant note4, ant s6,
> ant s7 edge ir dabar ant s8 visi kurie exynos soc turi.
> esme tokia, sudinesnio rysio zonoje, kai pvz nei 3g, nei 4g signalas
> nekazka. visi sitie samsungai pasimete tarp 2g/3g/4g ima ir nx visai
> atsijungia susipainiojes nuo tinklo. nors ekrane rodo normaliai pvz pora
> padalu 3g, bet nei skambinti eina, nei tau kas paskambins. lektuvo rezimo
> [...]

Bl bl, o jau kai atrode kad fanbojai ismire kartu su aplais. Tai
dabar nauja nelaime..
--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/