Tema: Re: Samsung S8, Samung S7 edge ar Huawei P10
Autorius: albinas
Data: 2017-07-06 00:27:50
su oneplus reikia ivertinti ir rizika del galimo gedimo
 garantijos. Forumai uze kad atsisako keisti brokuotus(liudnai
 pagarsejes pageltes ekranas). Visaip vilkina, banina forumuose ir
 t.t, zodziu kinietiskas verslas, nevertina savo vardo.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/