Tema: Re: Samsung S8, Samung S7 edge ar Huawei P10
Autorius: shadow
Data: 2017-07-05 15:00:22
"Eismo ivykis" <za@ukrainu.lt> wrote in message > Z1 pas mane.

    -a,na tai tikrai jau atgyveno.

>turejau problemu su gamykliniu broku su ekranu,

    -keista,bo droziu jau 5 sony ir tik pats pirmasis (neo) numiro del mano
kaltes. Visi kiti lig siol puikiausiai veikia (tik tiek,kad pasene) ir jokiu
bedu niekad neturejau.

>nelabai noriu i sony ziureti.

    -nenori tai nenori,bet pvz mano asm patirtis sony>samsung labai
neigiama. Labiausiai uzkniso samsungiski 'pribumbasai'. Yra ju ir sony,na
bet ne tiek ir kone visus galima isjungt. Todel velgi is asm patirties-jei
jau zengt i sona uz padoria kaina-geriau oneplus nera