Tema: Re: android uz 80-150 pinigu?
Autorius: Caponi
Data: 2017-04-03 20:51:39
Tai jo, galima, ale man nelabai prie širdies tokie buterbrodai, juolab, kad
pas mane SD korta karts nuo karto ir išiminėjama ar net pakeičiama kita
būna.
Man tik niekaip nedaeina kas čia per debilavota mada tokia atėjus, dar galiu
suprast, kad jei kiekvienai kortelei daryt atskirą lizdą, tai jis santykinai
nemažai vietos užima, bet gi be jokių ypatingų pastangų iš gamintojo pusės
galima padaryt pilnavertį 2xSIM+SD rėmelį, kaip kad, pvz., pas Moto X Play
realizuota, tūrio "nuostoliai" tokiu atveju praktiškai nykstamai maži.
Kamera telefone bent man giliai px, matosi kokia etiketė nufotkinta ir gerai
:-), nors kiek pamenu iš kelių testinių kadrų, tai prie gero apšvietimo
pakankamai normalios tos fotkės, stebuklų tikėtis debiliakuose nelabai ir
įmanoma, optikos ten niekaip nesudėsi normalios, čia ne SD kortelė :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/