Tema: Re: android uz 80-150 pinigu?
Autorius: kaiser
Data: 2017-04-03 16:33:46
Sakyčiau, kad N4 ir LG smartfonai yra skirtingame lygmenyje vien iš
softo perspektyvos. Švarus Android pas Nexus yra gėris, o pas LG "kaip
visur" - kiek perkrautas IMHO. Dar tie įjungimo/žadinimo mygtukai
nugarėlėj tai peklon. Atrodė įdomi fiškė, kol nuotraukoj, bet kai
darbiniu LG Spirit pradėjau naudotis, tai supratau jog tai nepatogu.

N4 buvo geriausias mano turėtas smartfonas. Nusipirkai ir užmiršai, nes
nereikia nieko su juo burti, jis tiesiog veikia.