Tema: Re: Skype bugas ?
Autorius: Caponi
Data: 2017-03-29 14:42:14
P.S. Vat dėl visada aš toks kategoriškas nebūčiau - t.y. iš to godumo
bandant apžiot daugiau nei gali sukramtyt pagrinde visos bėdos ir kyla, bet
tik tiek, kad anksčiau šitas procesas neturėjo tokių mąstų ir bendrai paėmus
tokio jovalo kaip paskutinu metu tikrai nebuvo. Galų gale ir elementariai
produktai į mases paleidžiami būdavo nors su klaidom ir bug'ais (tai
suprantama), tačiau bent jau panašūs į testuotus ir daugiau ar mažiau
išbaigtus, o ne kaip dabar ta pati Windozė iš esmės yra amžinoj public beta
stadijoj.
Čia tinka ta pati taisyklė apie daiktus - kas tinkamas viskam, tas
netinkamas niekam. Blaškosi, bando susigrobt kuo daugiau visko, o rezultate
nieko nebepadaro gerai...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/