Tema: Re: Skype bugas ?
Autorius: Caponi
Data: 2017-03-28 19:00:33
OK, konkrečiau - bandymai~3 savaičių bėgy prieš maždaug pusmetį.
Dalyvavę telefonai:

~2,x metų naudotas Samsung S4 mini (Androidas, berods, 4.4.2)
~ metus naudotas Moto X Play (6.0.1)
nuliovas (t.y. tam momentui niekas netiuninta (išskyrus elementarius
pradinius nustatymus), nelaužyta ir nehackinta, ko negaliu pasakyt apie
pirmus 2 aparaus :-)) Xiaomi Redmi 3 Pro (5.x)

Visais atvejai instaliuota Google Play siūloma Skype versija

Rezultatas - dažniausiai po telefono restarto Skype atraportuodavo apie save
tvarkingai, t.y. kompe paleistas kitu useriu Skype apie prisijungusį
kontaktą tvarkingai atraportuodavo. Telefonas užmiega (gesinamas ekranas) -
ir pzdc. Tikslių kombinacijų su kokiu aparatu kas vyko dabar nepamenu, bet
variantai nuo to, kad kontaktas būdavo pradedamas rodyt kaip offline, arba
online, bet jokios žinutės nenueidavo (pvz., pabandžius parašyt kontaktas iš
online pasikeisdavo į offline) iki to, kad kartais (bet labai kartais) kaip
priklauso viskas suveikdavo. Biškį pagooglinau (skundų dx, pasiūlymų kaip
remontuot irgi, suveikimas, panašu, grynai randominis ir nemaža dalim atvejų
nepadeda niekas), biškį pamaigiau visokius settingus ir spjoviau į tą
reikalą. Kas kaltas - MS, kad neprisitaiko prie Androido, Googlas, kad kažko
nepadaro pagal Skype - man iš esmės px, faktas, kad softukas neveikia. Aš
net neabejoju, kad ant kai kurių aparatų jis veikia, bet su tokia mikro
statistika aina jis nx :-)

O apie tai, kad beveik viskas, prie ko MS prisiliečia paskutiniu metu
daugiau ar mažiau gliučina, tai gal net nepradėsiu, bo užpis rašyt, laikai,
kai jie dar gerbė tiek savo vartotojus, tiek savo vardą, panašu, praėjo, ir
į rinką mėto visokias programerių nuograužas, nesivargindami patys prieš tai
rimčiau pratestuot - didžiausius gliukus išgaudo, kaip ten jie -
insider'iai, mažesnius gliaudo eiliniai vartotojai, kol ant galvos
neužkrenta eilinė MS tryda pusžalio kodo. Gerai, blet, monopolistam...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/