Tema: Re: Xiaomi vs OnePlus vs Meizu?
Autorius: kaiser
Data: 2016-10-05 08:58:05
Pats naudoju Meizu M2 Note, žmona jau antrą Xiaomi (Redmi 2 ir Redmi 3).
Man pasirodė kad labai panašaus lygio brandai visom prasmėm. Androido
apvalkalai savi pas abu su sava specifika. Prie abiejų reikia priprast.
Updeitai, kaip ir rašei, eina. Pas Xiaomi gal kiek paprasčiau su
perėjimais iš tarkim kinietiškos į pasaulinę MIUI versiją. Su Meizu
Flyme kažkiek gal sunkiau, bet iri galima. Nors kiek dabar žiūriu,
kiniečiai jau siūlo iškart su Pasauliniu softu tiek vieną, tiek kitą.
Dar pas Xiaomi pliusas kad yra alternatyva MIUI - galima naudoti tarkim
CM. Pas Meizu Flyme ir viskas.
Nors man subjektyviai visvien Meizu labiau patinka :)