Tema: Re: q: kur publika perkat xiaomi?
Autorius: kaiser
Data: 2016-09-29 10:25:19
Yra ir praktinės per agentą. Esu pirkęs kartą, dabar vėl formuoju
smulkmenų užsakymą. Tik reikia įvertinti finalinę kainą, nes pačių
prekių kainos tiesiog juokingos, bet daugiau kainuoja persiuntimas.
Labiau apsimoka kai ne po vieną daiktą siuntinėjies, o bent kelis
daiktus nuperki ir tada siunti namo.
Telefoną perkant reikia neišsidurti su dažniais. Nes tų pačių Xiaomi
būna po kelias versijas: China Telecom, Unicom... Tik viena tinka
Europai, nebepamenu kuri.