Tai dar pala.. aš nepapasakojau savo žmonos iPhone sudužusio ekrano taisymo, kuris atsiklijavo dvi dienas po priklijavimo/remonto garantinio (tada sekė laiškai MTTC vadovams ir t.t.). Bet tiek to.. tu neskaitysi vis tiek :P :P "Bronco" parašė naujienų news:nqq4sj$37v$1@trimpas.omnitel.net... On 2016-09-08 01:16, MumZer wrote: > Pasidalinsiu dar nepasibaigusia istorija :) Jomajo, net skaityti tiek tingisi. Pirkite telefonus amazonu ir nebus tokių nesąmonių. Į gražinimo trumpą paaiškinimą įrašysite "kreivas horizontas" ir išsiųsite jiems paštu. Čiuju, sueitų net lietuviškas paaiškinimas :)) Siuntimo čekį fotkinat su mobilniku ir muilinat amazonui, tuoj pat grąžina pinigus. O naują telefoną amazonas Jums išsiųs iškart sekančią darbo dieną po grąžinimo registravimo. Savaitės bėgyje turėsite naują aparatą. Gal dar net būsite neišsiuntę brokuoto atgal :) Kas čia per tautinis toks sportas su tais mttc, hrenwc ir bbd.lt kankintis tai aš nesuprantu? :] Toks lietuviško serviso "lygis" gydomas tik masiniu klientų praradimu. Po to servisas ima ženkliai gerėti. Nes jau graudu čia tas istorijas grupse skaityti darosi.