Tema: Re: MTTC ir LG supportas - vienas kito verti ..
Autorius: bat0nas
Data: 2016-09-08 19:11:59
Tai dar pala.. aš nepapasakojau savo žmonos iPhone sudužusio ekrano taisymo,
kuris atsiklijavo dvi dienas po priklijavimo/remonto garantinio (tada sekė
laiškai MTTC vadovams ir t.t.).

Bet tiek to.. tu neskaitysi vis tiek :P :P

"Bronco"  parašė naujienų news:nqq4sj$37v$1@trimpas.omnitel.net...

On 2016-09-08 01:16, MumZer wrote:
> Pasidalinsiu dar nepasibaigusia istorija :)

Jomajo, net skaityti tiek tingisi. Pirkite telefonus amazonu ir nebus
tokių nesąmonių. Į gražinimo trumpą paaiškinimą įrašysite "kreivas
horizontas" ir išsiųsite jiems paštu. Čiuju, sueitų net lietuviškas
paaiškinimas :))

Siuntimo čekį fotkinat su mobilniku ir muilinat amazonui, tuoj pat
grąžina pinigus. O naują telefoną amazonas Jums išsiųs iškart sekančią
darbo dieną po grąžinimo registravimo. Savaitės bėgyje turėsite naują
aparatą. Gal dar net būsite neišsiuntę brokuoto atgal :)

Kas čia per tautinis toks sportas su tais mttc, hrenwc ir bbd.lt
kankintis tai aš nesuprantu? :] Toks lietuviško serviso "lygis" gydomas
tik masiniu klientų praradimu. Po to servisas ima ženkliai gerėti. Nes
jau graudu čia tas istorijas grupse skaityti darosi.