Tema: Re: Savaime subyr?jo Sony Z3C
Autorius: Vitas
Data: 2016-07-28 10:47:43
Ten kontora žiauri. Telefonas nuo pirmadienio guli, galiausiai inete
pamačiau remonto statusas, kad nekeičia galo, nes suskilęs priekis :) Vėl
turėjau 15 km važiuoti iki jų ofiso ir pasakyti, kad aš ir atnešiau pakeisti
priekį, bet jūs jo nekeičiant, nes skilęs galas :) Pasakė, kad ok,
pasižymesim, pažadėjo per šiandien pataisyti. Grįžtu namo, dabar jau žiūriu,
kad remontas pratestas iki 14dd. Vienu žodžiu,panšau, kad nusimato mėnuo be
telefono.