Tema: Re: Savaime subyrėjo Sony Z3C
Autorius: [mikro]
Data: 2016-07-24 14:52:37
ble, kolega apie z3 paprasta ta pati pasakojo, tiesiog gulejo ant lovos su
kazkokiu paleistu video is youtube. po geros valandos paeme, ir pyst, galas
skiles. nepatikejau, debilu palakiau, bet kad ziuriu dar ir po to ne viena
istorija girdejau, kad konkreciai z3 (apie compactus negirdejes) tokie
fokusai ima su soniu ir ivyksta:). tai pasirodo negi ir su comapctu taip...

"Vitas"  wrote in message news:nmu05a$qpc$1@trimpas.omnitel.net...

Kai galas suskilo, tai jo, buvo karšta diena ir dar appsu paleistų buvo, GPS
ir t.t.

Bet kai šiandien priekis skilo, tai niekas nebuvo daroma.