Tema: Re: skambinimas is nutolusio telefono
Autorius: st
Data: 2016-07-14 11:15:39
manau kad iraso tiesiai. pasnekovo garsas girdisi labai gerai, jokiu
pasaliniu garsu, taip kaip girdi telefone. mano balsas +- gerai, bet gal as
nerisliai kalbu, nzn.

"fenix@w"  parašė naujienų news:nm7cgk$mm0$4@trimpas.omnitel.net...

2016.07.14 09:37, st rašė:
> as naudoju androide callx, icona su raudonu tasku. pasnekovo balsa
> turbut geriau iraso, nei mano. ragelis s6, naudoju visiems be isimties.

tai nelabai suprantu: iraso tiesiai pokalbi ar is garsiakalbio per mikrafa?