Tema: Re: skambinimas is nutolusio telefono
Autorius: toms
Data: 2016-07-11 11:13:20
Gal ne visai toks atsakymas kokio klausei, bet: Jei operatorius tele2 tuomet
gali pasinaudoti tele2 call programa is bet kurio telefono (butinas
internetas) tai net nesvarbu ar bus ijungtas namie paliktas telefonas :)

O tiesiogiai tai teoriskai galima, praktiskai reikia rast tinkama softa, jei
toks yra. Teamviewer gal sioj vietoj suveiktu? Airdroid dar yra, bet su kuo
gali tik paskambinti, bet kalbet ir klausytis tik per telefono garsiakalbi
ir mikrofona :(
dar gal iseitu su situo
https://play.google.com/store/apps/details?id=org.joinsip.usipserver