Tema: Re: Nexus 5 su nauju ACC
Autorius: [mikro]
Data: 2016-07-12 22:24:02
appsu sarasas cia maziausia blogybe. jei visi sinkronai ijungti, ten po
appsu instalu/uninstalu tiek sudo lieka kad nx. buvau rades senokai
tutoriala kaip ten kas darosi, kaip krc dessablinti ta telefona ir pravalyti
jo profili nelieciant kitu prie to paties ac prijungtu devicu profiliu...
bet kai rankos nedaejo, taip ir numeciau, kol paciam to nereikia:)

"Exo"  wrote in message news:nm0bkj$4i4$1@trimpas.omnitel.net...

bet tai įdomu ką reiškia prišiktas? ta prasme ką ten galima valyti? (nu
išskyrus apps'ų sąrašą).

Exo

"[mikro]"  wrote in message news:nm091e$37t$1@trimpas.omnitel.net...

nu tai buvo prishiktas acountas ir tiek. teke matyt toki bajeri man, tik
nedaejo rankos tam zmogui pamegint to acounto isvalyti kazkokiu budu...

"Exo"  wrote in message news:nlvfif$hg7$1@trimpas.omnitel.net...

Sveiki,

Norit prikolą? :) ant durniaus susikūriau naują acc savo Nexus 5 ir
nuresetinau. Ko pasekoje telefonu patapo visai įmanoma naudotis ir lagina
proto ribose ir taip jau 1,5 mėnesio :) (tiem kas ne vkurse priminsiu, jog
ankstesni resetai su tuo pačiu acc nepadėdavo visiškai, kaip lagindavo taip
lagindavo). Bus idėjų WTF?! :)

Exo