Tema: Re: Nexus 5 su nauju ACC
Autorius: karolis
Data: 2016-07-12 10:27:38
kiek skaiciau dazniausiai Playstore grybauja, su acc jis kaip ir susietas..

"Exo"  parašė naujienų news:nm259l$lam$1@trimpas.omnitel.net...

ne nu teoriškai tai aš įsivaizduoju ir turiu įtarimų wtf, bet praktiškai aš
nesurišu kuom tai susiję su telefono laginimu.... Pastebėjau tokią
tendenciją, jog ADS'ai dabar tiek youtube, tiek visuose puslapiuose (kur
googlas kiša savo nagus) yra būtent pagal mano paieškas, o su senu acc nors
ten ir yra reset funkcija tam sekimo nustatyme, bet panašu jog ji kapitaliai
neveikdavo, nes rodydavo kartais tai ką reikia, o kartais visokias nesąmones
ir joks išjungimas nepadėdavo. Bet fuck, kuom tai susyja su telefono lagu :D

Exo

"Dainiushas"  wrote in message news:nm1vm1$i1e$2@trimpas.omnitel.net...

nu vat eilinį kartą galim parypaut, kad bbž kas tuose klauduose darosi
ir kokia info ten yra saugoma.