Tema: Re: password'ų apsas androidui
Autorius: Rimas
Data: 2016-06-14 11:49:18
On 2016.06.14 11:21, Linas Petkevičius wrote:
> Elementariai.
>
> Idedu keylogeri i tavo kompa. Gaunu prisijungima prei googledrive,
> kuriame guli tavo uzsifruotas failas su paswordais. Kad juo naudotis
> tu suvedineji slaptazodziu saugojimo softo slaptazodi. Tai as irgi
> gaunu per keylogeri. Profit.
> Kai priejima prie kompo turi kas nori, ypac kruva paaugliu -
> neitiketina versija?

Tai iš principo viskas įmanoma, tik mažai tikėtina. Aišku jei visai
žioplas ir leidi svetimiem (vaikų draugam ir pan) lyst prie kompo kuriam
tu saugai savo info - nu tai ką jau čia ir bepasakysi.
Aš pas tėvus būdamas ir tai jei, tenka iš jų kompo jungtis prie banko,
dar prieš tai praskanuoju su antivirusu, ištrinu cookies paskui ir pan,
nes pas juos tai tikrai neaišku ar kokia zaraza neįsiveisus.

Elementari saugumo higiena turbūt eliminuoja kokia 99% tokių grėsmių.