Tema: Re: password'ų apsas androidui
Autorius: bat0nas
Data: 2016-06-14 08:35:27
Vaikai - ne. (Nors šiaip nuo vaikų priklauso; yra ir smalsių)

Tačiau per vaikų neatsargumą (ar tiesiog nežinojimą) bendro šeimos naudojamo
kompiuterio ir mano gdrive turinys gali netyčia patapti viso interneto
bendro naudojimo turiniu.

"Rimas"  wrote in message news:njo3pp$peb$1@trimpas.omnitel.net...

On 2016.06.13 16:43, bat0nas wrote:
> Google Drive įgauna prasmę, kai jis yra įdiegtas visuose įrenginiuose
> (mobiliuose, namų kompiuteriuose, htpc ir pan.).
> O bėda tame, kad dažnai nebūni tų visų įrenginių vienintelis vartotojas.
> Pvz namų kompiuteriu ar planšete naudojasi ir vaikas.... su savo draugais,
> neaiškiom programom iš interneto, virusais ir t.t.
>
> Idealiame pasaulyje visi turėtų turėti savo paskyras kompiuteryje, kid
> mode bendrose planšetėse ir t.t. Bet.. realybė visai kitokia ir tą puikiai
> visi žinom.

Taigi tas data failiukas užšifruotas - vaikai ar draugai tai ji
decryptins????