Tema: Re: Pebble Steel Time Smartwatch
Autorius: Vytooks
Data: 2016-06-08 11:33:46
Kartoju, aš ne surviveris ir man nesudaro problemu nekišti laikrodį po lietumi
Man gana, kartą netyčia HTC išmaniaką į šulinį imečiau, neišgelbėjo nei brendas, tiesa, padirbo dar kažkiek laiko bet vistiek užsilenkė.
Na bent jau išmokau saugoti savo daiktus.
O manai kox extremalas stipriai mosikuodamas rankomis, nesugebės damušti šito Peblio net jei titaninis korpusas būtų su gorilla 10?