Tema: Re: Pebble Steel Time Smartwatch
Autorius: andrius
Data: 2016-06-07 15:24:24
On 2016.06.07 14:39, Vytook's wrote:
> nepainiok mechanikos su elektronika
> chipai savo funkciją arba atlieka arba ne

na chipas chipui nelygu. kokybiskos dalys turi atitinkamai aukstesne kaina.

i pigias kinietiskas eletkronikas kisa pigius komponentus gautus is
esmes belekur, kiek siekia mano zinios shenzhen markete randa kokiu tai
neaiskios kilmes (su minimalia kokybe) ar net recycled chipu, todel ir
padaro pigiai. chipai "funkcija atlieka" bet nebutinai ta daro ilga laika.