Tema: Re: Ipad Pro-air 2 keli
Autorius: Invertuota panda
Data: 2016-07-03 18:50:15
On Mon, 20 Jun 2016 08:57:33 +0300, Aladdin wrote:

> Visai dar neseniai girdėjau gausiai verksmų, kad su Android'o apps'ais
> planšetėm visiškas gaidys. Turi žinių kad reikalai gausiai pagerėjo?

Jie ten niekada labai blogi ir nebuvo.

> Kažkaip turių įtarimą, kad didesnis finansinis naudingumas developeriams
> bent jau kol kas - tik iOS. Android'e jei ir padarai kažką mokamo,
> dauguma laiko garbės reikalų nemokėti žmogui už jo darbą, o naudoti
> nulaužus.

Tai yra teiginys lauztas is pirsto. Tavo minima "dauguma" apie visokius
ten nulauzimus apskritai nieko nenutuokia.

Esminis developeriu galvos skausmas yra toli grazu ne piratavimas, o keli
banalus faktai lygiai taip pat lieciantys ir iOS platforma:

1. Apple/Google/Microsoft diktuojamas rinkos modelis isimtinai
orientuotas i pletra bet nenumatantis tolesnio gyvenimo. T.y. appsa
parduodi viena karta ir tuo developerio pajamos is appso pasibaigia, o
tolesnis appso palaikymas stabiliai eda baPkes. Kol rinka auga
beprotiskais tempais - px, galima gyvent is nauju klientu. Bet nustojus
augt patampa zhopa.
Tokiam pasaulyje gali isgyvent tik visokia nerimta abandonware, tipo
zaidimu kurie po poros menesiu vistiek atsibosta ir yra ismetami. Ir tada
perkami nauji. Arba firmos pardavinejancios paslaugas, bet tai jau nera
appsu pardavinejimo biznis.

2. Rinkos yra tiesiog tragiskai perpildytos. Abalei ir Gurglei zinoma
gali girtis milionais appsu, bet developeriams tai yra nelaime, nes tame
slamsto skruzdelyne taves tiesiog neranda.

3. "Zmonems" (tai tavo minimai "daugumai") totalei px ka tu ten tokio
kieto suprogramvai. Nei jie ten ko nors patys iesko nei siaip domisi ir
nieko apart poros "must have" appsu neinstaliuoja.

4. sudejus punktus nr. 3 ir nr. 4 gaunasi, kad norint turet bent
maziausia sansa isgyvent reikia ziauriai daug sukist i reklama, kad tave
elementariai pamatytu. T.y. be kokiu nors venture kapitalistu investiciju
esi tiesiog pasmerktas.

5. ai, dar super "fainas" momentas lieciantis iOS platforma: esi 100%
priklausomas nuo apple malones. Jie bet kuriuo momentu gali nukirpt tavo
bambagysle ir niekam nepasiskusi. Tiesiog pradingsi ir tiek, o savo
suinvestuotus pinigus matysi kaip savo ausis. Ju appsu reviuvo procesas
daznai nenuspejamas. Pvz esu apturejes variantu, kada viena appsa
apruvino be dideliu problemu, o uz keliu savaiciu submitinus kita
praktiskai identiska appsa ilgai ir nobodziai kabinejosi prie smulkmenu.
Tai jiem skrynshotai nepatiko (pirmajam tokie patys suejo be komentaru),
tai teko aiskintis del vienos ar kitos fycios tai dar kas.
Ir tai VPP appsai kuriu "tikrinimas" anot pacio apple yra gerokai maziau
priekabus nei kad public markete.

--
kthxbai.