Tema: Re: Ipad Pro-air 2 kelių paskyrų galimybė
Autorius: spakainas
Data: 2016-06-02 13:40:46
Pusiau ot: įvertinus abalių hardwarą ir kad jis sensta minimaliai su
laiku (5 aifonas sukasi vis dar labai pakenčiamai, nei kiek nestabdo ir
t.t., nors jau modeliui tuoj 4 metai), siūlyčiau pažiūrėt kokiam aidyle
vienu modeliu senesnį ipad mini, sutaupysi nemažai, o našumo skirtumo
visokiems pabrowsinimams visiškai nepajausi.
Čia tik mano nuomonė.