Tema: Re: Req. Kox maziausias ismaniakas?
Autorius: cD-r0m
Data: 2016-05-10 18:24:00
Bet užtat čia yra žodžio laisvė, visi ramiai šneka apie ką nori ir
linksmai praleidžia laiką, o pas amerikonus išvadina debilu už smulkų
offtopicą, už nepataikymą į teisingą groupsą, už senų threadų prikėlimą
(ir tie seni dažnai būna vos savaitės), už dar ką nors, ir užbanint dar
grąsina, ir galiausiai paklausia ar updeitus naujausius susidėjai ir
pasiūlo nešt į autorizuotą servisą :)