Tema: Re: Req. Kox maziausias ismaniakas?
Autorius: Kurmis
Data: 2016-05-10 15:20:47
nu mano poreikis sutampa su Ged, bet 5 obuolys kiek didokas. Turejau Sony
Mini kelis modelius. patiko ir dar dabar stalciuje guli tik del proco
letumo. vistik naujos programos su senais androidais nedraugauja, o poreikis
vis dideja.
Siuo metu panesioti didesni ismaniakai, tokie kaip 5C obuolys ir sony ZR.
gabaritais artimi vienas kitam, bet patogumo jau neber. zinoma priprasti
galima ir dar i kisene sutelpa, bet nepalyginsi su mazaisiais sonio
kuriniais. turbut neber mazo ir kokybisko androido...
Kurmis