Tema: Re: Dabartiniai "mini" telefonai...
Autorius: Invertuota panda
Data: 2016-04-01 08:52:50
On Thu, 31 Mar 2016 19:22:15 +0200, "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote:
>Va, ar verta domėtis tokiu tel - Xiaomi Redmi 2 pro -
>http://www.gsmarena.com/xiaomi_redmi_2_pro-7710.php
>MIUI nelabai gąsdina, yra CM šitam telefonui. Šiaip kaip tas snapdragonas
>410 ir 2 GB RAM sukasi?

Sukasi, ko jam nesisukt? Skirtumai niuansų lygyje, čia jau reikia
personaliai maigyt kad suprast ar tai priimtina ar ne.

Dėl xiaomi tai mane gal labiau jaudintų jo ilgalaikė kokybė, ypač jei
tai ne flagmanas. Kolega čia prieš gerą pusmetį nupirko porą xiaomi
vaikams. Tai pirma labai džiaugėsi ir visiems rodė, o dabar pasakoja,
kad jie kažkaip labai jau greitai "susitrynė".

Beje, tau CM taip gerai sukasi, kad pirktum telefoną net nepabandęs?
Bo manęs tai kažkaip nesužavėjo, įmečiau pabandymui ir po poros dienų
vėl išmečiau. Nes akumo suvartojimas neprognozuojamas, gappsai
kažkaip kvailioja etc...

--
kthxbai.