Tema: Re: Dabartiniai "mini" telefonai...
Autorius: Doxlas
Data: 2016-03-29 16:00:53
Tai pagal mano naudojimo scenarijų, man galingo telefono nereikia. Bet
reikia kad audio kokybiškai grotų ir gps nedurniuotų. Deja šie punktai pas
biudžetinius kiniečius yra dar labiau biudžetiniai nei Xperijoj U.  Šiaip
gal įflashinsiu kokį ultralight rom'ą į tą Xperiją U, ir dar patarnaus.
Pinigus geriau planšetei su 4G skirsiu.