Tema: Re: Q: lumia 920 vs LG G2
Autorius: Ramaas
Data: 2016-03-31 16:18:40
2016-03-30 14:50, Arnoldas rašė:
> reikia nebrangaus ir ne naujo tel.
>
> Renkuosi tarp šių, nes du bičiuliai turi ir abu juos giria.
> Nežinau, kaip win8.1, nes turiu planšetę Android, bet manau įpročio
> reikalas.
> Kaina maždaug G2 iki 130eu, lumia iki 70-90eu. Skirtumas ne žymus.
> Šiaip logiškai reikėtų G2, nes kaip ir naujesnis, bet kaip ir įdomu
> lumia pabandyti.
> Jeigu kas netingi, trumpai nuomonę parašykit.
Lumia 920 nepatarčiau imt nes ten su akumu problemom partija pagaminta
buvo (tarp jų ir mano pateko) jai nėr garantijos tai niekas neapsiims tą
akuma pakeist ar mamkę, kratosi iš tolo pamatę 920 ar bet kurį su
nekeičiamu akumu.
Imk geriau  kur akumas keičiamas yra ir yra atskiras lizdas kortelei
microSD.

R.