Tema: Re: lumia 920 vs LG G2
Autorius: Caponi
Data: 2016-03-31 10:27:49
Nu šiaip jau "visokie aero" ant tokio kompo jokios įtakos (bent jau
juntamos) perfomansui nedaro...
Nebent apie visokias animacijas šneka, tada taip, ne tai kad kompui pajėgumų
neužtenka, bet jos pačios iš savęs užpisa, tuos dalykus aš pirmu reikalu
tiek kompuose, tiek mobailiniuose devaisuose kiek įmanoma išjungiu.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/