Tema: Re: moto x play vs nexus 5x?
Autorius: Caponi
Data: 2016-02-15 13:54:17
Nu tai logiška, daiktą visada reikia pasiruošt naudojimui prieš naudojant
:-)
Nors iš kitos pusės, tai kokie ten praradimai - kontaktų, SMS, visų failų
atsargines kopijas normalūs žmonės visada turi (o SD kortelės atveju jų net
ir atgal į telefoną perkeldinėt nereikėtų, vardan šventos ramybės tik
kortelę išimt flashinant nepakenktų), softo arba turimas tvarkingas archyvas
apk'škių, arba belieka iš eilės iš Google Play susiinstalint kas prie tavo
apsų kabo. Žodžiu, neskaitant tam tikrų specifinių scenarijų paprastai tam
kokios valandos pakanka...

O dėl konkrečiai paties firmwaro, tai, pasikartosiu, mano žinios beveik
pusmečio senumo, bet tuo metu perflashint galima buvo be problemų, visiem
bandžiusiem veikė normaliai abi kortelės, vienintelis tik momentas, kad
telefonas ekrane raportuodavo vieną IMEI (nepamenu dabar, antrojo nerodydavo
visai ar nuliukus vaizduodavo). Gal ten tik atvaizdavimo ekrane problemos
buvo, nežinau, bet aš nusprendžiau nežaist, bo viensiminio Lietuvoj ir
dvisiminio Amazone kaina gavosi +/- ta pati (o vienam iš pažįstamų po poros
savaičių visai nuskilo ir ar tik ne -40 eurų akciją pagavo).

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/