Tema: Re: Dėl MTTC
Autorius: Caponi
Data: 2016-02-01 13:42:39
Nu čia jau kaip kam norisi. Nes pardavėjas privalo organizuot visą
garantinio aptarnavimo procedūrą, ir jei man geranoriškai paskambinus į
serviso centrą anas geranoriškai nesutinka visko atlikt pagal įstatymus, aš
neprivalau užsiiminėt šviečiamąja veikla, skambinu pardavėjui ir tegu jis
rūpinasi savo partnerių elgesiu.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/