Tema: Re: Dėl MTTC
Autorius: 70005
Data: 2016-01-31 15:29:06
"ManXP" <man@giliai.px> wrote in message
news:n8e1qu$f82$1@trimpas.omnitel.net...
> T.y. pareikalauti gali, bet tai butu tas pats, kaip as is taves
> pareikalauciau sumoket man uzelektra, kuria sunaudojo kompas, kol skaiciau
> tavo posta newsuose. Teises aktuose aiskiai pasakyta, kad uz prekes
> garantija atsakingas pardavejas ir vartotojas uz tai neturi moket, ir px,
> nors pardavejui ta preke ir transportuot i Marsa reiketu galutinei
> apziurai. O vat kai nueini i MTTC ar kazkokia kita imone (is kurios
> nepirkai), jie jau be problemu gali israyts saskaita, nes tu is ju uzsakei
> paslauga (tel. apziura), nors telefono is ju nepirkai

Logikos yra. Bet pažiūrėk ir taip: teisės aktai liepia pardavėjui užtikrinti
prekės remontą/pakeitimą/pinigų grąžinimą ir neįpareigoja turėti nuosavą
hi-tech produktų remonto bazę. Todėl siųsdamas pirkėją pas savo pasirinktą
remontininką, pardavėjas DAR nieko nepažeidžia.

Visos bėdos prasideda, jeigu tas remontininkas ima reikalauti mokesčio už
patikrinimą (kaip šiuo atveju). Sutinku, pardavėjas tokios teisės pagal t.
a. kaip ir neturi (nors kartais manau, jog būtų sąžininga, jei turėtų).

Tada kliento atveju aš kreipčiausi į pardavėją, kad man padėtų atgauti
telefoną iš MTTC ir pats su juo atsiskaitytų už diagnostiką, kompo elektrą
ar ko tik anie reikalauja.